Svátek má Jaromír

14/9 °C

Miloš Keller

Miloš Keller

Právě hraje:
JIŘÍ GROSSMANN
PODZIM, PODZIM PŘICHÁZÍ

18:00 - 23:00

Živé vysílání

O rádiu

COUNTRY RADIO je soukromá rozhlasová stanice, která byla založena v srpnu roku 1991 jako první stanice formátu country hudby v Evropě.

COUNTRY RADIO je společnost s ručením omezeným. Výhradní právo disponovat s reklamním časem rozhlasové stanice Country Radio má společnost RADIO UNITED SERVICES s.r.o.

COUNTRY RADIO je členem Asociace provozovatelů soukromého vysílání (APSV).

Formát Country Radia

Hudební stanice, která vysílá především: country, folk, hudbu 60. let, spirituál a gospel, trampskou hudbu, bluegrass, hudbu skotskou, irskou, australskou, klasický rock 'n' roll, jižanský rock a další.

Poměr české : zahraniční produkce je 70 % : 30 %.

Více informací na stránce Pořady.

Organizační tým
Programový ředitel Miroslav Albrecht malbrecht@countryradio.cz
Hudební dramaturg Pavel Bezouška pbezouska@countryradio.cz
Technické oddělení Kuba Verner jverner@radiounited.cz
Produkce Ruda Touš rtous@countryradio.cz
Traffic Martina Pleskánková mpleskankova@countryradio.cz

Vysílací tým

Zajímá Vás, kdo vysílá v našem rádiu? Potom klikněte zde.

Živé vysílání

Živé vysílání Country Radia si můžete naladit celkem v čtyřech různých datových proudech podle kvality Vašeho připojení. Na výběr jsou dva různé formáty a několik rychlostí.

Pro formáty MP3 a AAC+ budete potřebovat přehrávače s podporou těchto technologií (tyto formáty lze přehrávat i pomocí většiny mobilních telefonů).

MP3

Play.cz
128 kbit/s s možností výběru kvality

AAC+

32 kbit/s
32 kbit/s (nízká kvalita)
128 kbit/s
128 kbit/s (vysoká kvalita)

Mobilní aplikace pro poslech Country rádia

iPhone
iPhone
Android
Android

Šíření signálu

Benešov 101,8 FM
Beroun 98,3 FM
Blansko 97,2 FM
Brno 96,8 FM
Česká Lípa 103,3 FM
České Budějovice 94,7 FM
Český Krumlov 101,6 FM
Dačice 101,8 FM
Děčín 87,6 FM
Havířov 102,7 FM
Hradec Králové 95,7 FM
Cheb 98,5 FM
Chomutov 100,1 FM
Chotěboř 103,6 FM
Jablonec nad Nisou 95,5 FM
Jičín 96,4 FM
Jihlava 90,3 FM
Jindřichův Hradec 92,0 FM
Karlovy Vary 97,2 FM
Klatovy 107,0 FM
Křivsoudov 92,7 FM
Kutná Hora 87,7 FM
Liberec 97,1 FM
Liberec 95,5 FM
Lovosice 97,0 FM
Mladá Boleslav 106,2 FM
Most 102,6 FM
Náchod 103,6 FM
Opava 94,9 FM
Ostrava 87,6 FM
Ostrava 94,7 FM
Pardubice 96,9 FM
Pelhřimov 92,2 FM
Písek 101,5 FM
Plzeň 102,1 FM
Praha 89,5 FM
Prostějov 88,8 FM
Příbram 92,2 FM
Rokycany 92,7 FM
Strakonice 94,6 FM
střední Čechy 1062 AM
Šumperk 89,1 FM
Tábor 101,8 FM
Tachov 87,9 FM
Teplice 87.6 FM
Trutnov 104,4 FM
Trutnov 94,5 FM
Třebíč 91,8 FM
Třinec 97,4 FM
Turnov 95,5 FM
Uherský Brod 95,6 FM
Ústí nad Labem 106,8 FM
Ústí nad Orlicí 91,8 FM
Vyškov 94,4 FM
Zlín 92,7 FM
Znojmo 95,6 FM

Mapu pokrytí signálem naleznete zde.

Satelitní vysílání

10.6.2010 jsme spustili vysílání přes satelit.

Nyní je tedy dostupné komukoliv a kdekoliv v dosahu satelitu Astra 3B (23,5°E).

Budete-li chtít naše satelitní vysílání naladit, budete potřebovat satelitní přijímač a parabolickou anténu nasměrovanou na pozici 23,5°E (družice Astra 3B). Pak již stačí spustit na přijímači automatické ladění a mezi mnoha a mnoha různými programy najdete i COUNTRY RADIO. Program není kódován, takže pro poslech není třeba žádná placená dekódovací karta.

Pro technicky zdatné uvádíme dále příslušné technické parametry:

  • satelit: Astra 3B (23,5°E)
  • kmitočet: 12 070 GHz
  • polarizace: horizontální
  • SR: 27500
  • FEC: 3/4
  • norma: DVB-S
  • modulace: QPSK
  • CA systém: žádný (FTA)
  • programová služba: COUNTRY RADIO
  • service ID: 13150
  • audio PID: 3329

RDS

Funkcí RDS (Radio Data System) jsou dnes vybaveny v podstatě všechny modernější příjímače, a to jak autorádia, tak i domácí stolní přístroje. Je nebo není-li přijímač vybaven touto funkcí, zjistíte buďto v jeho návodu, případně přímo na jeho předním panelu, kde najdete písmena RDS.

Po naladění naší frekvence 89,5 MHz se na displeji objeví zkrácený název stanice, tedy COUNTRY. Díky odbavovacímu SW CartMaster Vám nyní RDS na naší frekvenci přináší informace, které dříve nebylo možno vysílat.

Přejete-li si být informováni o názvu skladby a jménu interpreta, můžete si na svém stolním přijímači navolit trvalé zobrazení radiotextu. Autorádia jeho zobrazení vesměs nepodporují. Dalšími možnostmi zobrazení jsou na běžných přístrojích informace o právě přijímané frekvenci, o přesném času, typu stanice atd.

Kontakt

COUNTRY RADIO, Říčanská 3, 101 00 Praha 10
tel.: 251 024 111

© 2000-2017 Country Radio
Radio United Services s.r.o.
sídlo: Říčanská 2399/3, Vinohrady, 101 00 Praha 10
spisová značka: C 202501 vedená u Městského soudu v Praze